Forsendelse og levering

Ordrebehandling og leveringsbetingelser

     

Vi sender vores forsendelser med DB Schenker. Pakken leveres normalt til dig mellem 1-3 hverdage. Ønsker du at få besked via SMS, når din pakke er på vej/er ankommet til dit udleveringssted, skal du indtaste dit mobilnummer ved kassen. Så snart din pakke er klar til at blive afhentet, modtager du en sms, der informerer dig om, hvor din pakke er, og en kode, som du indtaster for at hente pakken. Vores forsendelser sendes direkte til den udpegede agent.
BEMÆRK: Du modtager også dit pakkenummer via e-mail, men der udsendes ikke brevbesked.
Det er købers ansvar at sikre, at den adresse, der er opgivet til os på købstidspunktet, er korrekt.
Tjek, at du har indtastet korrekt telefonnummer og e-mailadresse, så pakken får besked, når den ankommer til agenten.
Hvis pakken eller brevet ser vægtet, ødelagt eller på nogen måde skødesløst behandlet ud, skal det meddeles straks ved afhentning. Hvis det viser sig, at varen er blevet beskadiget under forsendelsen, skal det anmeldes, for at DB Schenker kan påtage sig ansvaret for det.
Hvis det bliver anmeldt og godkendt, erstatter DB Schenker varen, og du kan få tilsendt en ny.

Forudbestillinger

Ved køb af forudbestillingsprodukter sendes din ordre ud samme dag som varen ankommer til vores lager.

Hvis du kombinerer produkter, der er på lager, med forudbestillinger, vil hele ordren blive afsendt, når alle produkter er tilgængelige. Vi bestræber os på at give dig den bedst mulige service og takker for din tålmodighed, mens vi sikrer en komplet levering. Hvis du har spørgsmål, bedes du kontakte vores kundeservice. Tak, fordi du valgte Swemallow!

Business pakke

Pakken bliver leveret i løbet af dagen og nogen skal modtage og skrive under på forsendelsen. Ekstra afgange opkræves efter DB Schenkers takst. Muligheden gælder kun for virksomhedsadresser.
Ved levering til et ikke-EU land fratrækkes moms af prisen, men der tillægges told.

Uafhentede pakker

Du har ti dage til at afhente din pakke, hvorefter pakken automatisk sendes tilbage til Os.
Vi kan ikke stoppe eller omdirigere pakker, der er hos agenten. Husk dette, hvis du skal afsted/på ferie, lige skal flytte eller lignende.
For pakker, der ikke afhentes inden for 10 dage, og som derfor returneres til os, vil du som kunde blive faktureret 299 SEK. Dette er for at dække de gebyrer, det medfører hos agenten, forsendelse tilbage hertil og håndteringsomkostninger. Vi fakturerer gennem Klarna og ubetalte fakturaer sendes til inkasso.